Piłka nożna | Bielska Liga Okręgowa

W marketingu siła. Wiedzą o tym... w Zebrzydowicach
  • 13-09-2017
  • 12:46
  • Facebook
  • Youtube""
Arek Oczko
Autor:
Arek Oczko

W marketingu siła. Wiedzą o tym... w Zebrzydowicach

Przyjęło się, że w cyklu Z PRZYMRUŻENIEM OKA raczej delikatnie wbijamy w coś - lub ostatecznie w kogoś - taką delikatną "szpileczkę". Dziś jednak jest z goła odmiennie. Postanowiliśmy docenić to co warto. A warto pochwalić... jedną ze słabszych sił "okręgówki". 
 
Mowa o Spójni Zebrzydowice. Podopieczni Grzegorza Sodzawicznego po 6. kolejkach zajmują 14 miejsce z dorobkiem 4 "oczek". Ponadto mają jeden z najgorszych stosunków bramkowych (słabiej pod tym względem prezentuje się jedynie zamykający ligową stawkę GLKS Wilkowice, co nie jest więc wielkim wyczynem). I choć zespół na boisku wygląda - przynajmniej na razie - jak budowlańcy na robocie, gdy nie ma kierownika, to jako klub marketingowo prezentuje się bardzo dobrze. Spytacie: no i co z tego? A no dużo! 

Oczywiście, działania wizerunkowe w większym stopniu na grę zawodników nie wpłyną. Śmiem twierdzić, że nawet w ogóle nie pomogą, ale klubowi jako "firmie" już zdecydowanie. Raptem od czerwca Spójnia zaprezentowała na swoim profilu Facebook'owym kilku nowych partnerów. Profilu - który nomen omen - prowadzony jest jako jeden z lepszych spośród drużyn z AP-Sport Bielskiej Ligi Okręgowej, a nawet beskidzkich IV-ligowców. Profesjonalne grafiki, zapowiedzi meczów, prezentacje zawodników i ... sponsorów. Właśnie dzisiaj klub z Zebrzydowic ogłosił pozyskanie partnera, który ufundował komplet strojów piłkarskich. Wcześniej - koszulki polo z wyhaftowanym logo i wiele innych. To wszystko wpływa na pozytywny wizerunek Spójni. 

I należy się tylko cieszyć, że coś takiego jest w naszym regionie. Nie można oczywiście zapominać również o innych klubach, których PR również nie "leży i kwicy". MRKS Czechowice-Dziedzice (z nowo powstałą telewizją na czele), Orzeł Łękawica, LKS Czaniec, Beskid Skoczów, Koszarawa Żywiec czy oczywiście Kuźnia Ustroń. Te kluby wiedzą, że dobry marketing w obecnej piłce to podstawa. Nawet w tej amatorskiej, gdzie nierzadko - choćby w naszym regionie - kibicom w oglądaniu meczu towarzyszy widok na pole kukurydzy w tle, tudzież "zapach" świeżo rozwiezionego nawozu. Ale przecież za to m.in. kochamy naszą piłkę kopaną. 
Tagi: Z PRZYMRUŻENIEM OKA

Najpopularniejsze

Bez litości. Gol... bramkarza

Bez litości. Gol... bramkarza

Emocji co nie miara na koniec

Emocji co nie miara na koniec

Były zawodnik ich pogrążył

Były zawodnik ich pogrążył

Rozczarowanie?

Rozczarowanie?

ZaIskrzyło! Beniaminek zwycięski

ZaIskrzyło! Beniaminek zwycięski

Lider bezwzględny. Klęska na zakończenie

Lider bezwzględny. Klęska na zakończenie

A-klasowe zaległości

A-klasowe zaległości

Z przewidywalnym scenariuszem i golem na otarcie łez

Z przewidywalnym scenariuszem i golem na otarcie łez